Klacht indienen

.. wij luisteren naar je!

We doen elke dag ons best om een goede service te verlenen aan onze huurders. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over het uitvoeren van het onderhoud of een reparatie of over de wijze waarop je te woord gestaan bent door een van onze medewerkers. Wij horen je klacht graag zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Heb je een klacht? Neem contact op met de betreffende medewerker. In de praktijk is dit meestal de beheerder van jouw complex. We proberen bij iedere melding binnen 5 werkdagen samen tot een oplossing te komen. Ben je niet tevreden over de afhandeling? Dan kun je jouw klacht alsnog indienen via onderstaand formulier. Je klacht wordt dan opnieuw bekeken en je ontvangt binnen 2 weken een definitief standpunt.

Dit formulier is overigens niet bedoeld voor het indienen van een reparatieverzoek. Dit kun je zelf direct via Mijn Idealis regelen. Betreft je klacht een overlastsituatie, klik dan hier.

Huurteams Wageningen
Huurteams Wageningen helpt huurders van woonruimte in de gemeente Wageningen met allerlei conflicten met hun verhuurders. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de hoogte van de huurprijs, de servicekostenafrekening, onderhoudsproblemen of het splitsen van een all-in huurprijs. Kijk op hun website wat zij voor jou kunnen betekenen.

Geschillencommissie
Als laatste stap kun je ook nog terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. Informatie over de geschillencommissie ontvang je op het moment dat je klacht is behandeld door de manager Wonen/Vastgoed. 

 

Klachtenformulier

Alles over
Overlast Geschillencommissie Wet Goed Verhuurderschap